بهشت خزر

بهشت خزر
که مازندران شهر ما یاد باد / همیشه بر و بومش آباد باد 
نويسنده و مدیر وب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهشت خزر و آدرس beheshtekhazar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





موقعيت جغرا فيايي:

رامسر در منتهي اليه غرب استان مازندران قرار دارد واز شمال با درياي مازندران،از جنوب با ارتفاعات البرز مياني(استان قزوين)،از غرب با شهرستان رودسر(گيلان)،و از شرق با شهرستان تنكابن همسايه است.ارتفاع شهر رامسر از سطح درياي آزاد20-متر است.

تقسيمات سياسي:

شهرستان رامسر طبق آخرين تقسيمات كشوري از يك بخش مركزي و4دهستان و دو شهر تشكيل شده است.

سابقه تاريخي:

آنچه مشخص است اين منطقه بيش از ده قرن آباد بوده است و خاندانهاي بزرگي در آن زيسته اند كه بيشتر آنها از سادات بزرگ مي باشند قديمي ترين اسمي كه در اين مورد در تاريخ رويان و مازندران ذكر شده است همان سخت سر مي باشد.در جواهر ده رامسر،مسجد آدينه با بيش از 700سال قدمت ساخته شده است و بقعه متبركه آقا سيد ابوالحسن در اين شهرستان قرار دارد.

جاذبه جهانگردي:

رامسر با داشتن مناظر طبيعي بسيار زيبا،از جمله مجاورت با دريا،كوه هاي پوشيده از جنگلهاي انبوه،آب وهواي معتدل،آب هاي معدني،باغهاي مركبات و فرودگاه،نقش مهمي در جذب جهانگرد دارد و از اين طريق در آمد سرشاري عايد مردم و ساكنان اين منطقه ميشود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:شهرستان رامسر,سخت سر,جواهرده,رامسر, ] [ 14:28 ] [ دختر خزر ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام،به وبلاگ خودتون خوش اومدین. اینجا مازندرانه (بهشت خزر) منم یه دختر مازندرانی ام.هدفم از ساختن این وبلاگ معرفی مازندران به هموطنای عزیزمه. دوستای خوبم نظر یادتون نره،چون باعث دلگرمیم میشه. از انتقاد و پیشنهادتون هم بی نهایت خوشحال میشم. beheshtekhazar@gmail.com تاریخ تولد وب:1390/11/28
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 92120
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 113
تعداد آنلاین : 1